ŠKOLENIA

Jira Service Management agent

NAJBLIŽŠÍ TERMÍN

Popis školenia

Jira Service Management je nástroj na sledovanie žiadostí v centre pomoci. Umožňuje spoločnosti prijímať, sledovať, spravovať a riešiť požiadavky zákazníkov alebo interných zamestnancov. Agenti sú používatelia, ktorí pracujú na prijatých požiadavkách a komunikujú so zákazníkmi alebo internými zamestnancami.

JIRA Service Management Agent Training pokrýva funkcie a kľúčové koncepty Jira Service Management z pohľadu agentov. Účastníci sa naučia ako zvládnuť nástroj a rýchlo spravovať požiadavky. Získajú prehľad a úplné pochopenie toho, ako fungujú funkcie, fronty, SLA, články vedomostnej bázy, oznámenia, interné komentáre atď.

Školiteľ prepína medzi prezentáciou a živou ukážkou nastavení / konfigurácie v bežiacej aplikácii Jira. Účastníci budú mať tiež prístup k vzdelávacej aplikácii Jira, aby si počas tréningu vyskúšali rôzne funkcie.

Školenie je určené pre inštancie Jira Service Management Server, Data Center aj pre Cloud.

Školenie môžete absolvovať v slovenskom, anglickom alebo v nemeckom jazyku

Trvanie školenia

3 hodiny

Časový harmonogram

9:00 – 12:00

Cena školenia

  • Online školenie cena 400€ bez DPH (480€ s DPH)
  • V prípade záujmu o štandardné (onsite) školenie nás, prosím, kontaktujte, vypracujeme pre vás individuálnu ponuku.

 

Cieľová skupina používateľov

Používatelia Jira, ktorí sa stanú agentmi projektov Jira Service Management.

Predpokladá sa, že účastník je už oboznámený so systémom Jira (Core / Software) na úrovni koncového používateľa a že účastník bude licencovaným užívateľom Jira Service Management na cieľovej inštancii Jira.

Obsah školenia

  • Úvod do Jira Service Management
    • Informácie o Jira Service Management
    • Ako Service Management funguje v 4 jednoduchých krokoch
    • Typy užívateľov a rolí v Service Management
    • „Požiadavky“ vs. „Úlohy“
  • Spravovanie zákazníkov
    • Prístup zákazníkov k projektu Jira Service Management
    • Pridávanie zákazníkov
  • Zdieľanie požiadaviek
  • Účastníci žiadosti
    • Typy, poznámky a osvedčené postupy
  • Organizácie
  • Notifikácie v Service Management
    • Zoznam oznámení služby Service Management
    • Agenti a Administrátori vs. Notifikácie v Service Management
  • Komentáre v Service Management
    • Viditeľnosť komentárov, predpripravené odpovede
  • Zákaznícka spokojnosť
  • Zákaznícke kanály
    • Typy zákazníckych kanálov
    • Zákaznícky portál
    • Centrum pomoci
    • Pridanie hlásení o oznámení
    • E-mailové požiadavky
  • Typy žiadostí
    • Základné informácie o typoch požiadaviek
    • Polia typu žiadosti a stavy pracovného toku
  • Fronty
  • SLA
    • Ako sú zobrazené SLA
    • Prebiehajúce SLA a dokončené SLA
  • Základné informácie o automatizácii
  • Vedomostná báza
    • Písanie článkov vo vedomostnej báze, zdieľanie so zákazníkmi
    • Ako funguje vyhľadávanie
  • SD Súvisiace funkcie pracovného toku
    • Tranzície na zákazníckom portáli
    • Žiadosti o schválenie
  • Service Management Reporty
  • Service Management JQL
    • Špecifické polia alebo JQL funkcie, ktoré súvisia so Service Management
  • Projektoví užívatelia v Service Management
    • Spolupráca agentov s Jira Core alebo Jira Software

Organizačné podmienky

Organizačné podmienky

Miesto školenia

Online

E-mail : skolenia@eea.sk