V prípade otázok alebo záujmu o spoluprácu nás kontaktujte
KontaktJira Service Management je nástroj na sledovanie žiadostí v centre pomoci. Umožňuje spoločnosti prijímať, sledovať, spravovať a riešiť požiadavky zákazníkov alebo interných zamestnancov. Agenti sú používatelia, ktorí pracujú na prijatých požiadavkách a komunikujú so zákazníkmi alebo internými zamestnancami.
JIRA Service Management Agent Training pokrýva funkcie a kľúčové koncepty Jira Service Management z pohľadu agentov. Účastníci sa naučia ako zvládnuť nástroj a rýchlo spravovať požiadavky. Získajú prehľad a úplné pochopenie toho, ako fungujú funkcie, fronty, SLA, články vedomostnej bázy, oznámenia, interné komentáre atď.
Školiteľ prepína medzi prezentáciou a živou ukážkou nastavení / konfigurácie v bežiacej aplikácii Jira. Účastníci budú mať tiež prístup k vzdelávacej aplikácii Jira, aby si počas tréningu vyskúšali rôzne funkcie.
Školenie je určené pre inštancie Jira Service Management Server, Data Center aj pre Cloud.
Školenie môžete absolvovať v slovenskom, anglickom alebo v nemeckom jazyku
3 hodiny
9:00 – 12:00
Používatelia Jira, ktorí sa stanú agentmi projektov Jira Service Management.
Predpokladá sa, že účastník je už oboznámený so systémom Jira na úrovni koncového používateľa a že účastník bude licencovaným užívateľom Jira Service Management na cieľovej inštancii Jira.