Slovník-detail

Dashboard

Jira dashboard je personalizovaný prehľad alebo hlavná informačná obrazovka, ktorá poskytuje užívateľovi zoskupené informácie.

Jira dashboard je personalizovaný prehľad alebo hlavná informačná obrazovka, ktorá poskytuje používateľovi zoskupené informácie o rôznych aspektoch pracovného prostredia alebo projektov v Jira.

Tieto dashboardy umožňujú používateľom sledovať a spravovať prácu, sledovať pokrok projektov a zobrazovať relevantné metriky a štatistiky.

Tu je niekoľko kľúčových prvkov týkajúcich sa Jira dashboardov:

  1. Personalizácia: Jira dashboardy sú personalizovateľné a umožňujú používateľom prispôsobiť si prehľad podľa ich potrieb a preferencií. Používatelia môžu pridávať, odstraňovať a upravovať rôzne widgety a grafy, aby získali informácie, ktoré sú pre nich dôležité.
  2. Rôzne typy widgetov: Dashboardy v Jira obsahujú rôzne typy widgetov, ktoré umožňujú zobrazovanie rôznych druhov informácií, ako sú napríklad úlohy priradené používateľovi, štatistiky projektu, termíny, reporty a ďalšie.
  3. Prehľad o projektoch: Dashboardy umožňujú zobrazenie prehľadu o rôznych projektoch a sledovanie ich stavu, pokroku a priorít.
  4. Sledovanie metrík a výkonu: Dashboardy umožňujú sledovanie rôznych metrík a výkonnosti projektov, ako sú napríklad cycle time, burndown charty, počet uzavretých úloh a ďalšie.

Jira dashboardy sú užitočným nástrojom pre tímy pracujúce v agilnom prostredí, pretože umožňujú používateľom získavať prehľad o svojej práci a projektoch, sledovať pokrok a metriky v reálnom čase a efektívne spravovať a riadiť svoje projekty.

 

Ochrana osobných údajov

Cookie je krátky textový súbor, ktorý do prehliadača odosielajú navštívené webové stránky. Súbory cookie sú dôležité. Bez nich by bolo prehliadanie webu oveľa zložitejšie. Cookie nám v žiadnom prípade neposkytujú prístup k vášmu počítaču alebo akýmkoľvek informáciam o Vás, okrem údajov, ktoré budete chcieť zdieľať s nami. Webovým stránkam umožňuje zapamätať si informácie o vašej návšteve, napríklad na ukladanie vašich predvolieb bezpečného vyhľadávania, na výber relevantných reklám, na sledovanie počtu návštevníkov na stránke, na zjednodušenie registrácie do nových služieb a na ochranu vašich údajov. Ďalšia návšteva stránok tak môže prebehnúť ľahšie a môže byť produktívnejšia.