Slovník-detail

Project

V Jira je „projekt“ kontajner, ktorý zahŕňa rôzne aspekty práce v určitom kontexte.

V Jira je „Project“ kontajner, ktorý zahŕňa rôzne aspekty práce v určitom kontexte.

Každý projekt môže mať vlastné nastavenia, pravidlá a úlohy. Tu je niekoľko hlavných charakteristík projektov v Jira:

  1. Správa práce: Projekt v Jira umožňuje skupine ľudí pracovať spoločne na určitých úlohách, projektoch alebo iniciatívach. V rámci projektu môžu používatelia vytvárať, priraďovať a sledovať úlohy.
  2. Organizácia: Projekt v Jira poskytuje organizačnú štruktúru pre skupinu ľudí alebo tím. Môže sa organizovať podľa funkcionalít, tímov, oddelení alebo iných kritérií.
  3. Nastavenia a konfigurácia: Každý projekt môže mať svoje vlastné nastavenia a konfigurácie, vrátane pracovného postupu (workflow), typov úloh, vlastných polí a ďalších parametrov.
  4. Sledovanie pokroku: Projekt umožňuje sledovať pokrok v rámci úloh a aktivít. Používatelia môžu vidieť, kto pracuje na čom, aké úlohy sú dokončené a aké ešte treba dokončiť.
  5. Správa rizík a priorít: V rámci projektu môžu byť identifikované a sledované riziká, priority a dôležité termíny, aby sa zabezpečilo, že práca pokračuje podľa plánu.
  6. Správa dokumentácie: Projekt môže slúžiť ako úložisko pre dokumenty, poznámky a ďalšie informácie súvisiace s prácou na projekte.

Projekty v Jira poskytujú rámec pre organizáciu a riadenie práce v rámci organizácie. Pomáhajú zabezpečiť, že práca je organizovaná a koordinovaná, a umožňujú efektívnu spoluprácu a komunikáciu medzi členmi tímu.

Ochrana osobných údajov

Cookie je krátky textový súbor, ktorý do prehliadača odosielajú navštívené webové stránky. Súbory cookie sú dôležité. Bez nich by bolo prehliadanie webu oveľa zložitejšie. Cookie nám v žiadnom prípade neposkytujú prístup k vášmu počítaču alebo akýmkoľvek informáciam o Vás, okrem údajov, ktoré budete chcieť zdieľať s nami. Webovým stránkam umožňuje zapamätať si informácie o vašej návšteve, napríklad na ukladanie vašich predvolieb bezpečného vyhľadávania, na výber relevantných reklám, na sledovanie počtu návštevníkov na stránke, na zjednodušenie registrácie do nových služieb a na ochranu vašich údajov. Ďalšia návšteva stránok tak môže prebehnúť ľahšie a môže byť produktívnejšia.