Blog
8. apríla 2019 EEA s.r.o.

EEA sa stala Atlassian Platinum Solution Partner – waw!

Vďaka mojim šikovným kolegom sa nám podarilo dosiahnuť najvyšší level partnerstva s Atlassianom.

Vedeli ste, že názov Atlassian firmy vychádza z gréckej mytológie z postavy obra Atlasa, ktorý drží na svojich pleciach celú nebeskú klembu?

Čo znamená byť Atlassian Platinum partnerom?

Je to veľká prestíž a je to naozaj tvrdo zaslúžené a odpracované. Stať sa partnerom Atlassianu znamená splniť veľmi prísne podmienky, ktoré si Atlassian stanovil. Chalani z Atlassian tímu museli prejsť náročným tréningovým programom a následne veľmi sofistikovanou certifikáciou, ktorú si musia pravidelne obnovovať.

Ako to začalo a prečo sme sa rozhodli pre Atlassian?

Aj v EEA sme sa stretli s otázkou, čo všetko je potrebné na dobré riadenie firmy. Ako najefektívnejšie zdieľať informácie medzi sebou, kde ich „uskladniť“, ako reportovať, čo s faktúrami…

Najskôr sme uvažovali, že si naprogramujeme vlastné riešenie. Avšak v tom čase v Austrálii, dala malá firma do sveta svoj druhý produkt “Confluence” a naši architekti spočítali, že je lacnejšie a rýchlejšie postaviť firmu na hotových Atlassian riešeniach, ako vyvíjať vlastné.

Následne sme tak v roku 2005 vybudovali našu firmu na Atlassiane, a to sme naozaj netušili, že sme nasadli do trendy idúceho vlaku, a že vďaka tomu vznikne postupne v EEA tím expertov a kóderov, ktorí sa špecializujú na Atlassian produkty.

Ako hodnotíme používanie Atlassian produktov po takmer 15tich rokoch?

Keď som začala pracovať v EEA, tak som bola absolútne fascinovaná, ako môže firma jednoducho a efektívne fungovať. Všetky neduhy, ktorými firmy trpia, napr. neinformovanosť, nejasné kompetencie, nezdieľanie informácií alebo nedokonalé reporty, tu skrátka neboli. Pýtate sa, ako je to možné?

Všetci robíme v Confluence, takže čokoľvek sa vo firme deje, robí, si vieme dohľadať jedným klikom a máme o tom prehľad. Keď napríklad kolega v Trenčíne na niečom pracuje, nepotrebuje posielať dlhočizné maily s vysvetlením problematiky, ak potrebuje radu alebo pomoc. Jednoducho si to v rámci Confluence zdieľame, okomentujeme alebo pripomienkujeme.

V Jira naplánujem úlohy pre svoj tím, sledujem čas a rozpracovanosť a získam prehľad nad projektom na 2 kliknutia. Vďaka Service Desku si držím dokonalý prehľad nad požiadavkami od zákazníkov a vieme dodržiavať často veľmi prísne SLA.

Vďaka perfektnému odladeniu a EEA pluginom máme Atlassian produkty, ktoré ja – projekťák, môžem len milovať  :-).

Ako spokojný užívateľ plne chápem, prečo sa zakladatelia Atlassianu ocitli svojho času medzi top najmladšími miliardármi na svete.

A ako hovorí jeden môj kolega: „v Jire je pravda“ 🙂

 

Aká je EEA vízia s Atlassian?

  • Chceme aj naďalej poskytovať špičkové služby, na aké sú naši zákazníci zvyknutí. Plánujeme naďalej vyvíjať naše vlastné aplikácie a rozšírenia pre Atlassian produkty.
  • Podporujeme zvýšenie kvality digitálnych služieb štátu na Slovensku, a preto budeme bezplatne zavádzať pre občianske združenie Slovensko.Digital aktuálne jeden z top nástrojov Atlassianu – Service desk, takže si ho bude môcť vyskúšať každý občan.
  • Plánujeme spustiť pravidelné školenia na Atlassian produkty a zdieľať tak naše know-how.

Vďaka mojim šikovným kolegom sa nám podarilo dosiahnuť najvyšší level partnerstva s Atlassianom.

 

Lucia

PROJECT MANAGER

Podobné projekty